پیمان قربانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت و گسترش انگیزه های مشارکت جویی در میان شهروندان، کشف و معرفی ظرفیت ها و توانایی های گوناگون شهروندان ساکن در محلات منطقه است.
وی ادامه داد: ششمین دوره جشنواره 'مشکات' در چهار محور شهر فرهنگی ـ فرهنگ شهروندی، شهر ایمن ـ مباحث زیست محیطی، فرهنگ رانندگی ـ حقوق و تکالیف عابران، زیبایی شناسی شهری ـ معماری ایرانی اسلامی و در 10 قالب نقاشی، خاطره نویسی، عکاسی، کاریکاتور، گزارش تصویری، شعر، داستانک، سرود و تئاتر دانش آموزی، انیمیشن و فیلم کوتاه بصورت فردی و گروهی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این دوره از جشنواره در پنج گروه سنی زیر هفت سال، هفت تا 9 سال، 10 تا 12سال، 13 تا 15سال، 16 سال به بالا برگزار می شود.
قربانی عنوان کرد: معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 19 درجمع آوری موضوعاتی چون تکریم سالمندان، تجلیل توانخواهان، صرفه جویی آب و انرژی، مدیریت پسماند، کاهش آلودگی و معاونت حمل و نقل و ترافیک با موضوع حقوق و تکالیف عابرین در این جشنواره مشارکت می کند.
وی یادآور شد: هر فرد می تواند تا پایان دی ماه حداکثر سه اثر به جشنواره ارائه دهد و پس از ثبت در سامانه و تحویل اثر به سرای محلات، در بهمن ماه وارد مراحل داوری شده و در صورت برگزیده شدن به عنوان نفرات برتر معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
/6003/3218
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.