به گزارش روز یکشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیر ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهارداشت: این ویژه برنامه از مجموعه‌ برنامه‌های یک قرن حضور (به مناسبت یکصدمین سال تولد استاد شهید) است که در تقارن فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سعید صدراییان گفت: در این برنامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از مسئولان فرهنگی کشور و خانواده شهید مطهری حضور خواهند داشت.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۳ تهران افزود: در این مراسم از تازه‌ترین کتاب استاد شهید مطهری با عنوان «نظام خانوادگی اسلام» رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به چاپ کتابی که درباره زندگینامه استاد شهید با همکاری خانه‌موزه شهید مطهری در دست اقدام است، اظهارداشت: همچنین مجموعه پوستری شامل جملاتی از ایشان طراحی شده که علاوه بر نمایش در سطح شهر، مراکز سازمان فرهنگی هنری و یکهزار مسجد تهران، در فضای مجازی نیز منتشر می‌شود.

صدراییان بیان کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی از بخش‌هایی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی ایران» اثر استاد مطهری دیگر برنامه پیش‌بینی‌شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق «اپلیکیشن استاد مطهری» در آن شرکت کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مرتضی مطهری افزود: این اپلیکیشن از سایت motahari.ir  یا با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۴۰۴ قابل دریافت است.

علاقه‌مندان برای حضور در ویژه‌برنامه «مطهری و انقلاب جهانی اسلام» به مناسبت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مطهری می‌توانند یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۵:۳۰ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.