سید تقی موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر قیامدشت به جز اداره های آب ،برق و ورزش و جوانان دیگر هیچ اداره خدمات رسان دیگری ندارد که این امر باعث مشکلات زیادی برای مردم این شهر شده است.

وی با بیان اینکه رفت و آمد مردم قیامدشت به مرکز شهرستان ری سخت و زمان بر است، خاطرنشان کرد: هم اکنون تاکسی خطی مناسبی نیز از قیامدشت به شهرری وجود ندارد که تمام این موارد باعث سختی دسترسی مردم این شهر تازه تاسیس در مراجعه به ادارات دولتی می شود.

موسوی ادامه داد: شهر قیامدشت در حال حاضر ۴۰ هزار جمعیت ثابت و ۱۰۰ هزار جمعیت در دانشگاه‌های و شهرک‌های صنعتی اطراف خود دارد که باید دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس و تاکسی اقدامات مناسبی انجام دهند.

به گزارش ایرنا، قیامدشت مرکز بخش خاوران است که در ۱۵ کیلومتری جاده امام رضا (ع) و در انتهای جنوب شرقی حریم منطقه ۱۵ شهرداری تهران واقع شده است.

قیامدشت تا قبل از سال ۹۶ در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد، از سال ۹۶ که به شهر تبدیل شد دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.