به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ علی موسی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی، عوامل انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته از سوی ماموران انتظامی مشخص شد که یک زن ۳۱ ساله در داخل حمام دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: با تأیید مرگ این شهروند از سوی کارشناسان اعزامی اورژانس ۱۱۵، جسد متوفی با هماهنگی مقام قضائی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

موسی پور از مردم خواست تا در هنگام استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی استفاده از این وسایل را مورد توجه قرار دهند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

دستگیری فردی که تحت عنوان پیش فروش خودرو کلاهبردار می‌کرد
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری کلاهبردار ۳ میلیارد ریالی تحت عنوان پیش فروش خودرو خبر داد.
وی گفت: در پی طرح شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک قرار گرفت.
موسی پور افزود: در این پرونده، متهم با سوء استفاده از حسن نیت شهروندان اقدام به پیش فروش خودرو به صورت اقساط بلند مدت ، کم بهره و قیمت پایین می‌کرد که پس از دریافت مبالغ مختلف، شبانه دفتر کارش را ترک کرد.
وی اظهار کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی، مشخص شد که متهم در دو شهرستان دیگر، تحت تعقیب قضائی قرار دارد که با انجام اقدامات اطلاعاتی و با اخذ نیابت قضایی، متهم در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور دستگیر شد.
وی گفت: متهم با اعتراف به کلاهبرداری از ۸ نفر به ارزش ۳ میلیارد ریال تحویل مراجع قضائی شد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.