۳۶ سال می‌شود که در شهرستان پیشوا ساکن است و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، چندین ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته و با دشمنان بعثی جنگیده است، روی موتورسیکلتش، تصاویر امام راحل، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نصب کرده، با چشمان اشک‌بار می‌گوید که سرنوشت هر کس، از بدو تولد روی پیشانیش نوشته شده و به رضای خداوند راضی است.


خود را جدا از نظام نمی‌داند و می‌گوید که امنیت ایران برایشان مهم است و از این رو اجازه نمی‌دهد که دشمنان اسلام از حادثه هواپیمای اوکراین که در آن دختر و دو نوه‌اش به شهادت رسیدند سوء استفاده کند.

از همراهی مردم و مسئولان پیشوا که در این حادثه آن‌ها را تنها نگذاشته‌اند تقدیر می‌کند و می گوید که این حضور آنان را در تحمل این مصیبت بزرگ صبورتر می‌کند.

قاسم سلیمانی به تمام مردم آزادیخواه جهان تعلق دارد
یکی از بستگان این شهدا که در کشور استرالیا ساکن است نیز در مراسم تشییع این شهدا گفت: حادثه هواپیمای اوکراین نمی‌تواند باعث فراموشی عمق جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی شود چرا که این شهید، نه فقط به مردم ایران که به تمام آزادیخواهان جهان تعلق دارد.

حسین جعفری افزود: حادثه هواپیمای اوکراین غم بزرگی محسوب می‌شود که همراهی مردم و مسئولان ایران تحمل این داغ را برای ما آسان‌تر کرده ولی نباید از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی غافل شویم.


وی اظهار کرد: این که در تمامی کشورهای جهان برای این سردار رشید اسلام مراسم یادبود برپا می‌شود نشان می‌دهد که حاج قاسم سلیمانی در قلوب تمامی آزادیخواهان جهان جای دارد، مردم افغانستان و لشکر فاطمیون همواره قدردان رشادت این سردار رشید اسلام خواهند بود.

مردم و مسئولان پیشوا و صدها نفر از اتباع افغانستانی مقیم در این شهرستان روز چهارشنبه پیکر سکینه احمدی، مطهره احمدی و محسن احمدی از شهدای حادثه هواپیمای اوکراین را تشییع و در قطعه شهدای صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به خاک سپردند.
هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.
صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمدی، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.
این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح، امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کند تا با خطاهای صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.