به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تهران، «حسین بحیرائی» افزود: به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مجاهدش و با توجه به آسمانی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در سانحه هواپیمایی اوکراین با همکاری دانشگاه فرهنگی و هنری سوره، جشنواره یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر در رشته‌های گرافیک، تصویرسازی نقاشی و عکاسی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جشنواره مذکور در راستای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی، هنری و اجتماعی و با هدف انجام فعالیت‌های ماندگار و ارزشمند ملی، مذهبی برگزار می‌شود.
بحیرایی از تمام هنرمندان خلاق و انقلابی دعوت کرد تا با نگاهی نو به مفاهیم آزادی و شهادت و نقش سردار سلیمانی در درخشش قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی، آثـار خود در رشته های مختلف هنری به نشانیhttp://www.sardar.soore.ac.ir ارسال کنند.
وی افزود: کلیه آثار در نمایشگاه دانشگاه سوره به معرض نمایش گذاشته خواهدشد و در نهایت طی داوری تخصصی به بهترین آثار جوایزی اهدا می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام نیروی قدس سپاه، در این حمله تروریستی در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند. سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار سلیمانی هستند.

همچنین هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد اما هنوز پنج دقیقه از پرواز آن نگذشته بود که حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری، ‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمدی، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت موشک قرار گرفته است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.