به گزارش ایرنا، دومین یادواره ۴۰ شهید و جاوید الاثر مدافع حرم شهرستان دماوند و مراسم شب هفتم سردار رشید سپاه اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس و مجاهدان همرزمش دوشنبه شب در دماوند با حضور اقشار مختلف مردمی به ویژه خانواده معظم شهدا برگزار شد.

این مراسم با برنامه های ویژه ای همچون اجرای گروه سرود بین المللی اسوه، پخش نماهنگ مربوط به جبهه مقاومت و مداحی مداح اهل بیت حاج حسین هوشیار برگزار شد.

همچنین در این آیین مهمانانی از اعضای جبهه مقاومت و از کشورهایی همچون یمن، نیجریه و پاکستان حضور یافتند و به بیان خاطراتی از رشادت ها، جوانمردی های سردار سلیمانی پرداختند و معتقد بودند خون سردار سلیمانی و المهندس و تمام شهدا به موشک‌های قاره پیما و سلاح‌هایی تبدیل خواهد شد که به حضور آمریکا در منطقه پایان می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نسل آینده را ادامه دهنده راه شهدا و حافظ جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: امنیت و عزت کشور به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه همه ما ایرانی‌ها، شیعیان جهان اسلام و مسلمین آزادی خواه سرباز مقام معظم رهبری هستیم، گفت: امروز هم وظیفه داریم در همه صحنه ها و عرصه ها پای کار باشیم و باید این مهم در انتخابات پرشور پیشرو به منصه ظهور رسانیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین علی دشتی، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، اظهار داشت: روحیه استقامت و بصیرت مدافعان حرم واقعا بی‌نظیر بوده و نمونه آن در نهج البلاغه قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه یک عده نامه‌ای تنظیم کردند که دولت و مردم با ترامپ وارد مذاکره شوند، افزود: تنها هدف اصلی مستکبرین قدرت جهانی است که البته جبهه مقاومت خستگی ناپذیر است زیرا اصل پیروزی ما در جبهه مقاومت به پشتوانه قرآن و اهل بیت(ع) بوده است.

حجت الاسلام دشتی گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی حیات تازه‌ای به نظام اسلامی و جبهه مقاومت اعطا کرد و بدانید دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد نفاق و دو قطبی کردن کشور در تلاش هستند و فتنه‌های جدیدی در راه است.

این استاد حوزه با تاکید براینکه مسئولان داخلی کشور اگر خون حاج قاسم و شهدا را پایمال و پای آمریکا را به کشور باز کنند، تروریست هستند، گفت: در انتخابات مجلس به افراد و طیفی رای بدهیم که از شبکه‌های داعشی حمایت نکنند و شبکه‌های داعشی هم از آنها حمایت نکنند.

 این مراسم با حضور بیش از ۳هزار نفر برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.