رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار شامگاه پنجشنبه در این آیین اظهار داشت:برای ما باعث افتخار است که اعلام کنیم این دانشگاه به عنوان تخصصی‌ترین و جامع‌ترین دانشگاه دریایی کشور با موفقیت توانسته وظایف تخصصی و علمی خودش را انجام دهد.

دکتر محمود نصیری حل مشکل کـارورزی دانشجـویان دریایی را از مواردی برشمرد که علیرغم موانع و پیچیدگی‌هایی که داشت، توانستیم با برگزاری نشست‌های متعدد با سازمان نظام وظیفه، سازمان بنادر و دریانوردی و سایر ارگان‌های مرتبط این این دغدغه دانشجویان دریایی را برطرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اکثر کاپیتان‌ها و سرمهندس‌های کشتی‌های ایرانی و بسیاری از مدیران ارشد دریایی و همچنین عمده بدنه عملیاتی، آموزشی و مدیریتی دریایی کشور از دانش آموختگان این دانشگاه قرار دارند که این امر نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی و تخصصی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در ابعاد ملی و بین المللی  است.

مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه دریانوردی چابهار گفت: این دانشگاه تخصصی موفق شده با بهره‌مندی از درایت مسوولان و اساتید مجرب با آموزش جوانان متعهد و با انگیزه، زمینه را برای بومی سازی تمامی عوامل تخصصی و فنی کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.

حجت الاسلام علی دین پرور ادامه داد: هدف شما دانشجویان به عنوان نیروهای خدوم جمهوری اسلامی یک هدف مقدس است همانطور که تنها حرفه‌ای که خداوند ۲۸ مرتبه از آن در قرآن یاد کرده مربوط به کشتی و کشتیرانی است.

وی اظهار داشت: این نظام پاک و مقدس بر اساس مکتب اسلام و سیره حضرت محمد(ص)شکل گرفته و پیام اسلام ناب محمدی را، برای دنیا به ارمغان دارد و این شما هستید که در این زمان باید، این پرچم را به دوش بگیرید.

در آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد پس از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، جوایزی به برگزیدگان المپیادهای علمی و دانشجویی اهدا و سوگند نامه دانش آموختگی توسط ۱۷ نفر از دانشجویان رشته مهندسی دریا نوردی و ۱۴ نفر از دانشجویان رشته مهندسی کشتی قرائت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.