محمد امامی امین عصر یکشنبه در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: برخی افراد خود را در عرض حاکمیت می دانند نه در طول حاکمیت، در حالیکه کارشناس مشغول در سیستم باید از مصوبات ستاد تسهیل که برای همه دستگاه ها لازم الاجراست، تبعیت کند.

وی با بیان اینکه قانون سرلوحه و میثاق همه ماست، یادآور شد: مدیر همان کارشناسی که ساز ناکوک می زند خواستار عمل به مصوبات ابلاغی است اما زیر مجموعه برای خودش تفسیر سلیقه ای از مصوبه دارد.

امامی امین اظهار داشت: این در حالی که است که تفسیر کارشناسان برای قبل از تصویب یک قانون است؛ وقتی یک مساله ای تصویب شد، دیگر جای چانه زنی ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: اگر کارشناسی حرف و نقدی هم اگر دارد، پیش از تصویب باید مطرح کند، برای همه ما قانون و مصوبه کارگروه که در مقام قانون است، قابل احترام است.

وی به تصمیم های اتخاذ شده در جلسه اشاره کرد و عمده مشکلات مطرح شده را مربوط به سه حوزه بدهی های بانکی، مالیات و مالیات بر ارزش افزوده و معوقات بیمه تامین اجتماعی برشمرد.

امامی امین خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی را خود صاحبان خط تولید ایجاد کرده اند که برای آنان مطابق با قانون عمل می کنیم اما برخی دیگر متاثر از شرایط اقتصادی موجود با مشکلات مواجه شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.