جواد رحمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات بازسازی خط ۳۰۰ میلی متری خیابان شهید غیبی پس از پیگیری جهت اخذ مجوزهای لازم، به همت همکاران پست امداد و بهره برداری این ناحیه انجام شد.
وی افزود: فرسودگی لوله شبکه توزیع آب در خیابان شهید غیبی شهرری سبب ایجاد نشست های پی در پی در بخش هایی از این خیابان شده بود.  
این مسئول خاطرنشان کرد:  این خط به دلیل مجاورت با کانال سرپوشیده فاضلاب و قرار گرفتن در معرض نشتی‌های این کانال و نیز نشتی فضای سبز بلوار، دچار فرسودگی و پوسیدگی شدید شده بود که این امر، نشست چندباره خیابان را در پی داشت.
وی با اشاره به نیاز مبرم این خط به بازسازی و نوسازی، ادامه داد: به دلیل همین شکستگی های متعدد و ایجاد مشکل در رفت و آمد مردم و نارضایتی آنها، با انجام برنامه ریزی و هماهنگی لازم در سطح شرکت و جلب همکاری شهرداری منطقه ۲۰ و نیز دریافت مجوزهای لازم، کل محدوده مورد نظر به طول ۱۲۰ متر بازسازی و مشکل نشست خیابان شهید غیبی به طور کامل برطرف شد.
 رحمانی در پایان با تشکر از زحمات مدیر بهره برداری و همکاران پست امداد و بهره برداری ناحیه ۴ (شهرری)، از همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۰ در اجرای این عملیات قدردانی کرد.
ناحیه ۴(شهرری) آبفای منطقه ۶ تهران در منطقه ۲۰ شهرداری تهران تعداد ۵۵ هزار و ۵۰۰ مشترک آب و ۴۶ هزار مشترک فاضلاب را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.