محسن خرمی شریف روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برخی افراد سودجو و اشرار به بهانه افزایش قیمت بنزین، به زیرساخت‌های شهرستان آسیب وارد کردند که بازسازی خسارت‌ها زمان‌بر و دشوار خواهد بود.

وی افزود: ابراز نارضایتی و اعتراض برخی از شهروندان، بهانه و فرصتی برای اشرار و فرصت‌طلبان شد تا از موضوع گرانی بنزین سوءاستفاده کرده و علاوه بر تخریب تأسیسات، خسارات سنگینی به امکان عمومی شهر قرچک تحمیل کنند.

خرمی میزان خسارت وارد شده ‌به زیرساخت‌های شهری قرچک را سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: شیشه‌ها و نگهبانی ساختمان شهرداری منطقه یک، گلدان‌های سیمانی وسط بلوار اصلی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بسیاری از علائم نصب‌شده در شهر، تابلوهای شهری، سطل‌های زباله، درختان و فضای سبز به‌شدت آسیب ‌دیده است.

وی با بیان اینکه بازسازی این خسارات زمان‌بر و دشوار خواهد بود، اظهار داشت: راه اعتراض و انتقاد، آسیب زدن و تخریب اموال عمومی نیست و از مردم قرچک می‌خواهیم که از اموال عمومی که متعلق به خودشان است، پاسداری کنند.

برخی از افراد سودجو و اغتشاشگر، هفته گذشته به بهانه افزایش قیمت بنزین، به زیرساخت‌های شهرستان قرچک از جمله سه بانک، دو جایگاه عرضه سوخت و اماکن عمومی آسیب وارد کردند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.