به گزارش ایرنا، عبدالعظیم رضایی روز سه شنبه در نشست شورای اداری که با حضور عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و روسای ادارات شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار داشت: قرار گیری ۸۵درصد از اراضی شهرستان پردیس در پهنه محیط زیست مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود و آزاد سازی اراضی یاد شده در توسعه پروژه های عمرانی و اقتصادی و ساخت آرامستان راه گشا بود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای راه اندازی بیمارستان پردیس انجام شده اظهار داشت: در پی برگزاری جلسات متعدد با معاون درمان وزیر و مدیران کل مقرر شد تا قبل از انتخابات این بیمارستان راه اندازی شود و در سال جدید فعالیت خود را آغاز کند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان، برنامه فرهنگی در ۱۱ فصل و ۵۳ بخش توسط کارشناسان تدوین شده است.

رضایی با اشاره به آغاز عملیات ساخت مترو از شهر پردیس اظهار داشت: تحقیقات ساخت مترو توسط کارشناسان شرکت سازنده در حال انجام است و بر اساس مذاکرات انجام شده ساخت مترو از شهر پردیس آغاز خواهد شد و ساماندهی پنج منطقه صنعتی شهرستان؛ کمرد، تپه سیف، جاجرود، بومهن و سیاهسنگ برای تعیین تکلیف نهایی در انتظار آرای  نمایندگان مجلس است.

وی افزود: جمعیت شهرستان پردیس  از سال ۶۹ تاکنون به حدود ۳۰۰ هزار نفر رسیده است و تامین زیر ساخت‌ها با حمایت و مساعدت استانداری ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان مشکلات ادارات شهرستان اظهار داشت: ساختمان ادارات مستقر در شهرستان مناسب نیستند و برخی از ادارات هنوز در شهرستان مستقر نشدند.

رضایی ادامه داد: زمین مورد نظر برای ساختمان ادارات از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس تخصیص  داده شده و در انتظار دریافت اعتبار با تعیین ردیف بودجه از سازمان برنامه و بودجه با مساعدت استانداری هستیم.

وی با بیان اینکه جلسات و مصوبات نتیجه بخش نسبت به سال قبل دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: خدمتگزاران و مسئولان برای مطالبات به حق مردم تلاش می کنند و در این راستا، ایجاد بخش مرکزی برای شهرستان و ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی در دست اقدام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابان وظیفه قانونی ، اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی تک تک شهروندان است و باید دقت و مراقب کنیم تا در رفتار ما شائبه طرفداری از یک فرد یا گروه خاص ایجاد نشود.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اصل تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را به ارباب رجوع ارائه کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.