مجید صفری روز یکشنبه در نشست مجمع مشورتی بانوان شهرستان دماوند که با حضور اعضای این مجمع در فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: بانوان می توانند در این مجمع مشکلات مربوط به عدم فروش محصولات تولیدی، عدم پرداخت تسهیلات، پیگیری ایجاد بازارچه و غرفه های عرضه فروش محصولات و .. را پیگیری کنند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات و با بیان اینکه بانوان سهم عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند، گفت: نقش بانوان در مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه در انتخابات با توجه به حوادث اخیر و اهداف شوم دشمن بسیار موثر است.

صفری حضور حداکثری اقشار مختلف مردمی را در انتخابات ضروری خواند و گفت: حوادثی که طی روزهای اخیر در کشور شاهد بودیم، موجب شد تا افرادی به میدان آمده و با سخنان ناامیدوارانه حضور مردم را از در این حماسه بزرگ تضعیف کنند ولی بدانیم با قهر کردن کاری از پیش نمی رود و نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بانوان در حضور حداکثری مردم در انتخابات موثر هستند، بیان داشت: به اعتقاد بنده بانوان از نظر جمعیتی نیمی از جامعه را تشکیل می دهند ولی از لحاظ تربیتی و آموزشی همه جامعه را تشکیل می دهند که در همین راستا تشکیل مجمع مشورتی بانوان می تواند برای شهرستان بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: تشکیل اینگونه مجامع با توجه به تشکیلاتی و داشتن برنامه ریزی مدون می تواند علاوه بر موثر بودن، حتی با تغییر مدیریت ها نیز پایدار باشد چراکه در چهارچوب مشخصی شکل گرفته و فعالیت می کند.

صفری با بیان اینکه این مجمع می تواند در تمامی حوزه ها همچون اشتغال، بهداشت، فرهنگ، آموزش و  دیگر بخش ها فعالیت کند، خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند به دلیل وسعت و ظرفیت های فراوان، می توان اقدامات ماندگار و ارزشمندی را انجام داد که اینگونه تشکل ها می تواند موجب شناسایی استعدادها و قابلیت ها بوده و آن را شکوفا کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد باید در درون تقویت شوند و با برنامه ریزی درست حرکت کرده و از سوی دیگر متکی به فرد نباشند، بیان داشت: استفاده از بانوان در پست های مدیریتی سرلوحه کار ما و سیاست دولت است که اینگونه تشکل ها موجب شناخت توانمندی بانوان خواهد شد.

صفری به ابلاغ سند توسعه شهرستان به تمامی دستگاه ها اشاره کرد و افزود: امروز نیز با تشکیل این مجمع و مشارکت موثر بانوان در تمامی بخش ها و همچنین حضور افراد متخصص در کمیته ها می توانند در تحقق سند توسعه شهرستان موثر باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.