به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر شرق استان، با اقدامات فنی و اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلی ولوو از استان‌های جنوبی کشور به سمت استان چهار محال و بختیاری مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال و بختیاری، این خودرو حد فاصل شهرستان های لردگان و بروجن شناسایی و توقیف شد.
وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۲۹۳ کیلو گرم تریاک که به طور ماهرانه ای در قسمت باک این خودرو جاسازی شده بود را کشف و ۳ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره ارجاع متهمان به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.