«پیروز حناچی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره استعفای معاونت حمل و نقل و ترافیک از سمت خود، و پذیرش این استعفا گفت: به هر تقدیر معاونت حمل و نقل ترافیک، معاونت گسترده و وسیعی است که کارهای آن، کارهای سخت و بزرگی است.
وی افزود : آقای پورسیدآقایی دو بار استعفا داده بودند و خواستار رفتن از این سمت شده بودند.
حناچی اظهار داشت: به دلیل اصرار ایشان با این درخواست موافقت کردیم.

وی ادامه داد: به هر ترتیب فشارهایی بر ایشان بود و ما هم به این نتیجه رسیدم که همچون مدیر یک تیم جای بازیکنان را تغییر دهیم تا به بهترین نتیجه و عملکرد برسیم.  

شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه آیا  فشار بر روی آقای پورسیدآقایی بوده، گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک موضوعات مرتبط با طرح ترافیک، اتوبوسرانی، ‌ تاکسیرانی، مترو، مدهای حمل و نقل و بسیاری از چیزهای دیگر را شامل می‌شود.

وی گفت: این حجم از گستردگی و فشار کار، یک مدیر را خسته می‌کند.  

حناچی در پاسخ به این پرسش که آیا یوسف حجت قرار است معاون بعدی حمل و نقل و ترافیک باشد گفت: به هر تقدیر ایشان امروز سرپرست این معاونت هستند و کارهای اولیه در حال انجام است تا بقیه اقدامات صورت گیرد.

شهردار تهران درباره زمان ارائه لایحه بودجه به شورای گفت: ما ابتدا یک متمم بودجه برای سه ماهه پایانی سال باید به شورای شهر ارائه کنیم و بعد از آن بودجه سال ۹۹ ارایه می شود.

وی درباره پرسشی درباره قرار داد شرکت بی دود با شهرداری تهران و اینکه شهروندان به حساب این شرکت مبالغی را واریز کردند، اظهار داشت: پول های که مردم به حساب این شرکت واریز کردند، مشخص است؛ دوچرخه در هیچ کجای دنیا موضوع اقتصادی نیست.

وی افزود:‌ ما به بی دود هزینه ندادیم و تنها فضا در اختیار آنها قرار دادیم.

حناچی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از افزایش قیمت سوخت مترو سوار شده اید، گفت: چو دانی و پرسی سوالت خطاست، من روزهای سه شنبه با حمل و نقل عمومی تردد می کنم تا متوجه شوم مردم چه مشکلاتی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.