محمدرضا بادامچی روز پنجشنبه در حاشیه ثبت نام در انتخابان مجلس در جمع خبرنگاران مدعی شد: بی علاقگی مردم به حضور در انتخابات را ما احساس می کنیم اما چون در شرایط بحرانی از نظر اقتصادی و تحریم ها به سر می بریم مردم برای حمایت و دفاع از کشور حضور می‌یابند.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص قرارگرفتن نامش در لیست اصلاح طلبان اعلام کرد:  هم اکنون اصلاح طلبان در حال رایزنی برای جمع بندی لیست مناسبی برای انتخابات پیش رو هستند.

بادامچی درباره عملکرد مجلس دهم گفت: نهادها و مجلس باید کارشان را انجام دهند نهادها برای حل این مشکل بزرگ که بحران اقتصادی و تحریم هاست باید کنار هم باشند و یک کنش همگرایی را حفظ کنند و مواضع متضاد را کنار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما مشکلات را گردن مجلس یا دولت بندازیم درست نیست و باید متوجه باشیم که همه در یک کشتی هستیم و باید با یک هماهنگی اهداف را پیش ببریم.

وی تاکید کرد: بسیاری از موارد و لوایحی را که سالیان سال در مجلس بلاتکلیف مانده بود را همین مجلس پیگیری کرد و به نتیجه رساند که از آن جمله می توان به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان یا لایحه تعیین تکلیف کودکان با مادران ایرانی و پدران اتباع اشاره کرد.

بادامچی ادامه داد: با شفافیت مالی نمایندگان موافقم وقتی خودمان انتخاب شدیم همه کارها را با پول خودمان انجام شد.

ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از روز یکشنبه دهم آذر شروع شده است تا شنبه ۱۶ آذر ادامه دارد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۲۹۰ نماینده و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۷ نماینده، دوم اسفند امسال برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.