به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک «مجید محمدی» مسئول اداره ساماندهی شهرداری منطقه یک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ساماندهی اغذیه فروشی ها که از آبان ماه سال جاری آغاز شد پس از شناسایی واحدهای صنفی حدفاصل خیابان دزاشیب تا سه راه عمار و تهیه بانک اطلاعاتی از مشاغل سطح محدوده، برای واحدهای متخلف رای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها صادر شد.

وی گفت: این رای بدلیل ایجاد انواع مزاحمت و آلودگی زیست محیطی از جمله انتشار دود و بوی نامطبوع ناشی از نبود سیستم تهویه مناسب و اصولی، عدم رعایت موازین بهداشتی، ایجاد سدمعبر و اخلال در تردد عابرین به واسطه فعالیت در معبر عمومی و ایجاد گره ترافیکی برای ۷ واحد اغذیه فروشی صادر شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: از بین آراء صادره، برای یک واحد رای تعطیل و برای سایر واحدها رای تمهیدات صادر شد که در صورت عدم رعایت مفاد آراء پس از اتمام مهلت ارائه شده، طی مراتب قانونی از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: برای سایر واحدهای فاقد رأی نیز اخطار رفع مزاحمت به متصدیان ابلاغ  و متعاقباً در صورت عدم توجه به اخطار، نسبت به صدور رأی برای واحدهای موصوف اقدام می شود.

به گزارش ایرنا؛  بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری بر حمایت معنوی از مسکن و محل سکونت و حفظ آرامش ساکنین تاکید دارد و در زمانی که مزاحمت مستقیم و در محیط شغلی برای مردم ایجاد شود و یا غیر مستقیم از طریق سر و صدا یا تشکیل صف در بیرون محیط کار یا عبور و مرور مدام وسیله نقلیه ایجاد شود، ‌ از ساکنان دفاع می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.