رئیس کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری محمدیه اعلام کرد:علیرغم گذشت چند ماه از ابلاغ رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، کارگاه بتن سازی در مهرگان همچنان به کار خود ادامه می دهد.

امید منفرد با اشاره به اینکه جمع‌آوری کارگاه بتون سازی در ضلع شمال‌غربی مهرگان از مطالبات به حق مردم است در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: با توجه به حساسیت و ضرورت موضوع، این مسأله در اولین جلسات کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در سال 97 مطرح و پس از بازدید به همراه اعضا کمیسیون، مقرر شد با جدیت نسبت به تعطیلی و هدایت آن به خارج از شهر اقدام شود.

عضو شورای شهر محمدیه با اشاره به اینکه کارگاه مذکور از مصادیق بارز صنایع مزاحم و آلاینده است تاکید کرد: رای کمیسیون در این خصوص قطعی و لازم‌الاجرا بوده و برای پیگیری به مسئول ناحیه شهری مهرگان ارجاع شد که متاسفانه تاکنون هیچ‌گونه گزارشی درباره فعالیت‌های صورت گرفته جهت اجرای رای ابلاغ شده به کمیسیون ارایه نگردیده است.

منفرد گفت: کندی در اجرای رای ابلاغ شده در حالی است که بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها موظف اند از ایجاد و ادامه فعالیت اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان شده و یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست جلوگیری کنند.

رئیس کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و به برای جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و بهداشتی در شهر انتظار می‌رود شهردار محمدیه نسبت به پیگیری موضوع برای احقاق درخواست به حق شهروندان، پیش از آغاز فصل گرما اقدام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.