شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا در جمع خبرنگاران گفت: پس از حوادثی که برخی از اغتشاشگران به بهانه افزایش قیمت بنزین در برخی از مناطق استان تهران به وجود آوردند، جلسه‌ای با حضور فرمانداران شهرستان‌های درگیر در وزارت کشور برگزار و وضعیت زیرساخت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با بررسی شرایط شهرستان‌های استان تهران، مشخص شد که به زیرساخت‌های مربوط به انتخابات آسیبی وارد نشده و در روند ثبت‌نام و روز رأی گیری خللی وارد نشده است.
وی گفت: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه و فشارهای شدید اقتصادی و اهداف و توطئه‌های آمریکا که به صراحت اذعان داشتند که فشارها را تا آن‌جا ادامه می‌دهیم که ایران به انفجار درونی دچار شود، انتخابات امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.
حسن‌بیگی افزود: قطعا مردم با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری‌ها برای حفظ کشور و پاسداری از ارزش‌های خون شهدا و برای این که یکبار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های نظام اعلام کنند، با حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به آمار ثبت نام داوطلبین در استان تهران گفت: تا پیش از ظهر امروز چهارشنبه، ۹۵۰ نفر از داوطلبین در استان تهران ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۵۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر است.
معاون استاندار تهران گفت: ۲۷ نفر از داوطلبین مربوط به حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک است.
وی افزود: ۸۵ درصد از داوطلبان مرد و ۱۵ درصد زن می‌باشند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: هم اکنون ۴۹ نفر از داوطلبین در سطح استان تهران در حال ثبت نام می‌باشند و هنوز ثبت نام آنها نهایی نشده است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.