آیت الله سیدمرتضی محمودی روز شنبه در دیدار با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: انتخابات مظهر اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش و نمونه بارزی از مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قانونمند، شفاف و در تراز نظام برگزار شود.
وی افزود: آراء مردم امانت الهی هستند و باید حق این امانت به درستی ادا شود، یکی از حقوق نظام رسیدگی به صلاحیت افرادی است که قرار است خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند بنابراین شورای نگهبان باید بدون در نظر گرفتن مصالح و رودربایستی، صلاحیت افراد را مورد بررسی قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تأکید کرد: اعضای هیأت نظارت بر انتخابات باید فارغ از گرایشات سیاسی، به وظایف قانونی خود عمل کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس با توجه به شرایط جامعه، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید با حفظ هوشیاری، عمل به قانون و شفافیت امور، زمینه برگزاری با شکوه این رویداد مهم سیاسی را فراهم کنند.
آیت الله محمودی تأکید کرد: همه افرادی که در جریان برگزاری انتخابات پیش رو، مسئولیتی بر عهده دارند موظفند تا به درستی از امانت مردم صیانت کرده و عزت و اقتدار مردم و نظام را به رخ جهانیان بکشند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.