حسین کاغذلو روز یکشنبه در جریان بازدید از محل ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی شرایط و زیرساخت‌های شهرستان‌های جنوب شرق تهران برای برگزاری یکی از مهم‌ترین مراحل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم است و داوطلبان می‌توانند با حضور در فرمانداری ورامین، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی افزود: حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و با بستر سازی مناسب، شرایط برای حضور افراد واجد شرایط در این آزمون مهم سیاسی در این حوزه انتخابیه فراهم شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام داوطلبان از روز امروز یکشنبه دهم آذر آغاز شده و تا روز شنبه شانزدهم ادامه خواهد داشت ضمن این که مدت زمان ثبت نام در هر روز از ساعت هشت تا ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.
وی تأکید کرد: مهمترین اصل در اجرای مراحل مختلف برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی، رعایت عدالت و اصل بی‌طرفی از جانب مجریان است لذا تلاش می‌شود تا در تمامی مراحل، شرایط یکسانی برای تمامی افرادی که به مرکز حوزه انتخابیه جهت ثبت نام مراجعه می‌کنند فراهم شود.
فرماندار ورامین اظهار کرد: با گذشت ۸ ساعت از آغاز زمان ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۱ نفر شامل ۱۰ مرد و یک زن ثبت نام خود را تکمیل کردند.  
کاغذلو اظهار کرد: تعدادی از داوطلبان با خواست خود، بین اصحاب رسانه مستقر در محل ثبت نام داوطلبان حضور یافته و برنامه‌های خود را ارائه کردند.
ورامین، ‌ قرچک و پیشوا یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.