سعید محمد شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم(تیپ فاطمیون) ورامین که در حسینه شهدا سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، از نخستین روز پیروزی انقلاب، دشمنی خود را آغاز کردند تا این درخت تناور، از بین رود ولی در تمامی توطئه‌ها، این مردم بصیر و با ایمان ایران اسلامی بودند که از انقلاب خود دفاع کرده و توطئه‌ها را خنثی کردند.
وی افزود: یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان اسلام، ایجاد تفرقه بین مسلمانان است که این راهبرد، امروز از سوی غرب با قدرت بیشتری دنبال می‌شود ولی این شهدای مدافع حرم بودند که با ایثار و از خودگذشتگی، این توطئه را نیز با شکست مواجه کردند و وحدت را به جبهه مسلمانان برگرداند.


وی یکی از مهمترین خصوصیت‌های شهدای مدافع حرم را بصیرت آنان دانست و افزود: شهدای مدافع حرم در دیار غربت جان خود را تقدیم اسلام کردند که این بصیرت باید درس بزرگی برای جامعه اسلامی باشد.
محمد با تقدیر از ایثار شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون اظهر کرد: جمهوری اسلامی ایران خانه خانواده‌های شهدای مدافع حرم به ویژه تیپ فاطمیون است، ما خود را خادمین این عزیزان می‌دانیم و آن‌ها نباید در ایران احساس غربت کنند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: برای بهبود وضعیت درآمد برخی خانواده‌های شهدای مدافع حرم(تیپ فاطمیون) در شهرستان ورامین، کارگاه چرخ خیاطی توسط قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء تاسیس می‌شود.


بخشی از امنیت ایران مدیون ایثار شهدای مدافع حرم است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز در این مراسم گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از وضعیت عراق و سوریه می‌شد.
حجت الاسلام رضا دهقانی افزود: هر کس که در راه وطن مظلومانه شهید شود، خداوند متعال بالاترین درجات را نصیب او خواهد کرد، شهدای مدافع حرم برای جمهوری اسلامی ایران آبروداری کردند.
وی افزود: شهدای مدافع حرم انتخاب شدند تا از حرم حضرت زینب(س) در سوریه دفاع کنند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از وضعیت عراق و سوریه می شد.
وی تصریح کرد:کسانی که می‌گویند سوریه و عراق به ما ربطی ندارد و چرا شهدای مدافع حرم در سوریه شهید شدند نمی‌دانند که شهدا برای چه چیز مهمی رفتند و در اگر آنان در سوریه رشادت نمی‌کردند، چه بر سر ایران می‌آمد.
دهقانی تأکید کرد: دشمنان از کوچک ترین فرصت‌ها برای نابودی ایران استفاده می‌کنند ولی نمی‌دانند که ایران اسلامی با سایر کشورها تفاوت دارد، این انقلاب الهی که با حرکت مردم شکل گرفته و با حمایت آنان امتداد پیدا می‌کند.
وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، کشور ما را از گزند دشمنان بیمه کردند؛ شهدایی که مظلومانه به شهادت رسیده و به خاک سپرده شدند در صورتی که آن شهیدان کارهای بزرگی را برای اسلام انجام دادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء یادآور شد: خون شهدای مدافع حرم ، استقلال،  امنیت و عزت جامعه اسلامی را تضمین کرده است.


در پایان این مراسم از خانواده شهدای حرم تیپ فاطمیون ساکن در ورامین تقدیر به عمل آمد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.