امام جمعه سلماس با تبریک موفقیت سپاه در به حمله موشکی به مقر داعش گفت: در روز قدس امسال نیز همه مردم به دوعت امام خمینی (ره) در دفاع از مظلومان لبیک گفته و در راهپیمایی این روز جهانی حضوری پرشور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس که با حضور روسای ادارت و دستگاههای دولتی این شهرستان برگزار شد با تبریک موفقیت سپاه در حمله به مقر داعش گفت: این اقدام شجاعانه سپاهیان عزیز سیلی محکمی به دهن استکبار جهانی بود تا اقتدار و قدرت ایران را دوباره در منطقه و عرصه جهانی نمایان سازد.

موسوی با اشاره به درپیش بودن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) در دفاع از مظلومان جهان است و مردم مومن و روزه دار شهرستان سلماس نیز با لبیک گویی به دعوت امام راحل و حضور پرشور خود در این مراسم راهپیمایی،‌ اتحاد و یکپارچگی خود را در برابر دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی نشان خواهند داد.

فرماندار سلماس نیز در این جلسه با اشاره به حوادث تروریستی 17 خرداد اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با انجام این حرکات تروریستی سعی در ناامن جلوه دادن کشورمان دارند ولی چند حرکت محدود تروریستی به هیچ وجه به معنای ناامن بودن کشور نیست و نیروهای نظامی، انتظامی وامنیتی هوشیارانه این تحرکات دمشن را زیرنظر دارند.

مسعود حاجی علیلو با اشاره به اهمیت خاص روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته، تصریح کرد: اندیشه امام راحل در نامگذاری روز قدس اقدامی دوراندیشانه بود که محدود به زمان خاصی نیست و تا  زمانی که اسرائیل غاصب وجود دارد و مظلومی وجوددارد و نیزفلسطین مظلومی، این روز زنده است و مسلمانان جهان نیز به دفاع از مظلومان خواهند پرداخت.

حاجی علیلو با اشاره به لزوم حضور یکپارچه و همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال،‌ ضمن دعوت از تمام اقشار مردم برای حضور در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین شهرستان سلماس با حضور خود در راهپیمایی روز قدس تبعیت خود را از آرمانهای نظام نشان خواهند داد و اسرائیل بار دیگر انزوای خود را در میان کشورهای خاورمیانه و منطقه احساس خواهد نمود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.