سید علی میرموسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بازرسان با افزایش نرخ بنزین از ۲۵ آبان‌ماه آغاز شد و طی آن از ۵۲۲ واحد صنفی بازرسی انجام شد.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تخلفی را ۹۶۴ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: عمده تخلفات شامل عدم درج قیمت و گران فروشی است.

به گفتهٔ وی، بیشتر تخلفات توسط اصناف شمال پایتخت (شمیران) ثبت شده است.

میر موسوی با اشاره به اینکه با اجرای طرح ساماندهی مصرف سوخت، بازرسی از واحدهای عرضه پر تقاضا و خدمات حمل و نقل تشدید شده است، افزود: بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی مثل مواد غذایی و خدمات (حمل و نقل) با اجرای گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، اماکن، اتحادیه‌های صنفی و شبکه بهداشت در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر و ایام تعطیل به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی توصیه کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف صنوف مختلف شکایات و گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کنند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است. این شهرستان دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.