مسعود نیک‎‌تاج روز سه‎شنبه در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۳۴ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در این استان افزود: با این وجود زیرساخت‎های لازم برای عرضه روزانه ۳۵۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در این منطقه وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط لازم برای عرضه گاز سی ان جی این ظرفیت در بوشهر وجود دارد تا بخشی از سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل از این محل تامین شود.

نیک‌‏تاج با اشاره به اینکه متوسط مصرف روزانه بنزین استان بوشهر یک میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر است ادامه داد: براساس برآورد انجام شده از ابتدای ماه جاری تاکنون شاهد کاهش ۱۷ درصدی مصرفبنزین هستیم که در پایان ماه با تامین سهمیه بخش‌های مختلف وضعیت روشن‎تری از مصرف بنزین استان بوشهر بدست خواهد آمد.

وی یادآور شد: در بخش گاز مایع نیز سهمیه این ماه ۳۰۰ تن فراتر از مصرف مشابه در سال گذشته است که با این شرایط مشکلی برای تامین گاز مایع استان بوشهر وجود ندارد.

نیک‌تاج بیان کرد: برای توزیع گاز مایع باید کنترل لازم صورت گیرد زیرا در صورت هدایت شدن گاز مایع به حمل و نقل تامین نیاز خانوارها دچار مشکل می‏‌شود.

وی گفت: سهمیه گاز مایع استان بوشهر اکنون به نحو مطلوبی از آبادان جذب می‎شود و تدابیر لازم برای تامین گاز از بندرعباس نیز فراهم شده‌است تا در صورت نیاز از مبدا دوم استفاده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.