معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: این برنامه ورزشی در جهت توسعه ورزش همگانی و خانوادگی هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار می‌شود که این رویداد امروز با حضور دانش آموزان توان‌یاب شهرری برگزار شد.

حجت السلام علی معبودی با اشاره به اینکه بیماری‌های مرتبط با کم تحرکی در بین جامعه شیوع دارد،‌ گفت: تشویق و ترغیب شهروندان به تحرک و ورزش موجب می‌شود تا از بیماری‌های غیر واگیر مانند، ‌دیابت، ‌فشار خون، ‌کلیوی و غیره جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: این پویش ورزشی ضمن ایجاد روحیه فعالیت گروهی موجب افزایش نشاط و شادابی بین شهروندان می‌شود، چرا که شرکت در فعالیت‌های ورزشی به منظور تامین سلامت و افزایش مشارکت اجتماعی برای تمام سنین به ویژه جوانان و سالمندان بسیار مهم و ضروری است.

معبودی افزود: استقبال کلانشهرها از پویش دوشنبه‌های ورزشی، این امکان را فراهم می‌آورد تا آن را در حد فراملی هم مطرح کرد و خوشبختانه مردم شهرری نیز از این پویش به خوبی استقبال کردند.

این پویش با حضور مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، مهدی صداقت معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان ری و جمعی از پیشکسوتان ورزشی در شهرری برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.