به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران، محمد علی شاه حسینی روز دوشنبه در این زمینه اعلام کرد: این پروژه که پاتوق محله سیمین نامگذاری شده است؛ شامل فضای سبز، محل نشیمن شهروندان، آبخوری، نیمکت، میز شطرنج و تنیس روی میز است که پس از بهره برداری محلی برای استفاده هر چه بیشتر اهالی محله انبار نفت خواهد بود.

وی اضافه کرد: دو پروژه سازمان نوسازی شهر تهران در بافت فرسوده محله های مرکزی پایتخت با هدف بهسازی بافت فرسوده، بهبود فضای بی دفاع شهری و توسعه عمرانی حاشیه میدان راه آهن آغاز شد.

شاه حسینی اظهارداشت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان سازمان نوسازی شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۱ با توجه به وجود بافت های فرسوده در محدوده این منطقه و نظر به سیاست های شهردار پایتخت مبنی بر بازآفرینی و بهسازی بافت های فرسوده و بی دفاع شهری، پروژه پاتوق سیمین در محله انبار نفت با مساحتی بیش از ۱۳۰۰ مترمربع در خیابان شهید ایروانی کوچه نور قربانی در دست احداث است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: شهرداری منطقه ۱۱ پس از تملک ۲ ملک قدیمی و آزادسازی و تبدیل آن به فضای سبز، علاوه بر احداث فضای سبز اقدام به نوسازی آنها و آسفالت کوچه ها، پیاده راه و پاتوق محله کرده است.

وی همچنین در خصوص احداث پاتوق محله سوزنبان خاطرنشان کرد:  در ادامه همکاری بین سازمان نوسازی و شهرداری منطقه ۱۱ پروژه احداث «پاتوق محله سوزنبان» در محله راه آهن نیز در دست ساخت است.

شاه حسینی ادامه داد: پس از پروژه بازپیرایی میدان راه آهن در سال گذشته، بازپیرایی و بهسازی معابر حاشیه ای میدان راه آهن با عنوان پروژه سوزنبان با مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع در شمال شرقی میدان راه آهن و در انتهای کوچه های تورج و محمد بیگی قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: هدف اصلی احداث این پروژه، توسعه عمرانی حاشیه میدان راه آهن به لحاظ وجود هتل ها و مسافرخانه ها و تردد مسافران متعدد و برخورداری از ظرفیت زیست شبانه و برطرف کردن معضلات اجتماعی موجود دراین محدوده بوده است.

این پروژه ها با کمک سازمان نوسازی تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.