«عباس باستانی» روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امروز سازمان دانش آموزی در کنار سایر تشکل‌ها از جمله بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی، جوانان هلال احمر حضور موثری داشتند و یکصدا فریاد استکبارستیزی سر دادند.

وی تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پیشتازان و فرزانگان از مناطق ۱۹گانه شهر تهران در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور داشتند و خشم و انزجار خود را از مستکبران اعلام کردند.

رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در ادامه به محور فعالیت های این سازمان اشاره کرد و گفت: این سازمان معتقد به ۱۲ منش از جمله آموزش راستی و درستی، مشارکت جویی و مسئولیت‌پذیری به دانش‌آموزان است و خروجی سازمان دانش‌آموزی پیشتازان دختر و پسر هستند که در سه دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم تحصیل می‌کنند.

باستانی یادآورشد: سازمان دانش‌آموزی تشکل تمام ساحتی است و توجه کافی به ساحت‌های تربیتی از جمله هنری، بدنی، زیستی و علمی و فناوری، اعتقادی و مذهبی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارد.

وی افزود: این سازمان سایر مهارت‌ها همچون چادرزدن، مهارت طناب‌زنی، امداد و نجات را به دانش‌آموزان آموزش می دهد و همواره تلاش کرده تا شادی و شور و نشاط خاصی در میان دانش آموزان ایجاد کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.