ماجرای خونگیری پسر19ساله تاکستانی در دبیرستان دخترانه عاشقانه بود؟

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:انگیزه فردی که به عنوان مامور هلال احمر در مدرسه‌ای دخترانه در شهرستان تاکستان با سرنگ مشترک از دانش‌آموزان تست خون گرفته، مشخص نشده اما احتمالاً انگیزه این فرد عاشقانه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر استان قزوین، با بیان اینکه فرد مزبور به بیماری دیابت Diabetes مبتلا بوده و دستگاه تست قند خون نیز برای خود او بوده است گفت: این فرد که 18 الی 19 سال هم دارد، با همان دستگاه تست قند خون به مدرسه رفته و یک سری آزمایش قند خون گرفته است.

آصفی درباره حضور این فرد در مدرسه دخترانه تحت عنوان مامور هلال احمر گفت: این فرد هیچ‌گونه رابطه کاری با هلال احمر ندارد و فقط قبلاً در یک دوره 22 ساعته آموزش کمک‌های اولیه که هر کسی می‌تواند در آن شرکت کند، حضور یافته و شرکت کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین به حضور بدون مشکل این فرد در مدرسه اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به درستی حتی در برنامه‌های مشترکی که با آنها داریم سخت‌گیری کرده و از قبل، هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد تا یک برنامه مشترک در مدرسه‌ای اجرا شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه یک مقدار مدیر و ناظم مدرسه اهمال کردند و دادستان هم دستور بازداشت مدیر و ناظم مدرسه مزبور را صادر کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید