به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، دانش آموزان با این اقدام و دربندکردن سران استکباری، نسبت به سلطه‌گری و جنایت‌های آنان اعلام انزجار کردند.

دانش‌آموزان پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند

تعدادی از دانش آموزان با حضور در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا با در دست داشتن پلاکاردهایی با این مضمون که «خواب برگشت آمریکا به این کشور غیر قابل تعبیر است» پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند. 
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده و تنها راه پیروزی حمایت از رهبری است، محور اصلی شعارهای دانش آموزان حاضر در مقابل لانه جاسوسی آمریکا بود. 
غرفه های متعددی در خیابان طالقانی و مقابل لانه جاسوسی آماده شده بود که در یکی از آنها چهره های روح الله زم، ریگی و سرکرده منافقان با طنابی در گردن دیده می شدند.

همچنین در کنار این نمایش‌ها، شرکت‌کنندگان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شعار «آمریکا تو با سلاح جنگی ما با سلاح ایمان بجنگ تا بجنگیم» را سر دادند.

دانش‌آموزان و دانشجویان در مسیر راهپیمایی طوماری با عنوان «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی» را که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود را امضاء و با آرمان‌های آزادی خواهانه رهبری تجدید میثاق کردند.

مشایعت کنندگان با چفیه‌هایی که روی آن نوشته شده بود «پدر و مادران، فرزاندان خود را اهل مبارزه و جهاد به بار آورید» و همچنین در دست داشتن وصیت نامه شهید بهنام محمدی بار دیگر یاد شهدا را در این روز گرامی داشتند.

در طول مسیر ایستگاه‌های فرهنگی با عنوان «ایستاده تا اوج و فردا از آن ماست» برپا شد و جشنواره سقوط استکبار جهانی با استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان به اجرا درآمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.