محمد تقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران از عصر دوشنبه در سطح استان شدت گرفت و حجم قابل توجهی از بارش ها در ایستگاه های مختلف ثبت شد.

وی یادآورشد: بیشترین سطح بارندگی به میزان ۳۰ میلیمتر و حداقل آن ۲۰ میلی متر بود و این حجم از بارندگی ها فقط در فروردین سال جاری در سطح این استان ثبت شده است.

تقی زاده اظهارداشت: در برخی نقاط مشکل آبگرفتگی نیز پیدا کردیم که به دلیل سنگین نبودن ترافیک موجود در سطح شهر تهران، همکاران شهرداری به سرعت برای رفع آبگرفتگی اقدام کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: همکاران در سطح شهردارهای این استان آماده باش بودند و امکانات خود را برای تخلیه روان آب ها پای کار آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در بلوار امام رضا(ع) مسیر قیام دشت به پاکدشت در مقطع کوتاهی سیلابی جاری شد و محدودیت تردد ایجاد شده بود.

تقی زاده ادامه داد: این بلوار تا ساعت سه بامداد سه شنبه بازگشایی و رفع آبگرفتگی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در برخی شهرستان ها به صورت مقطعی مشکل آبگرفتگی و سیلاب گزارش شد که برای مدیریت و نظارت بر آن، گروهی با مدیریت مدیرکل دفتر فنی به غرب پایتخت و گروه دیگری به مدیریت خودم به شرق تهران اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تونل امیرکبیر نیز به علت ریزش آب، در مقطعی دچار آبگرفتگی و محدودیت ترافیکی اعمال شد.

تقی زاده اعلام کرد: به سرعت مسیر جایگزینی برای این تونل تعیین و اقدامات لازم با کمک نیروهای شهرداری تهران برای رفع آبگرفتگی تونل امیرکبیر انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در شهر قدس نیز تعدادی از خانه ها دچار آبگرفتگی شده بودند که با کمک سازمان آتش نشانی و با بهره گیری از کف کش ها، آب از خانه ها تخلیه شد.

وی تاکید کرد: اکنون در سطح تمامی راه های ارتباطی این استان به غیر از آبگرفتگی موضعی مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.