به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص فروریزش یکی از ایستگاه های مترو اعلام کرد: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دپو بود یکی از هواکش های عمومی دچار مشکل شده بود که ربطی به مترو و محدوده تردد مردم و قطار نداشت اما با توجه به حساسیت این موضوع، خبررسانی درستی انجام نشد.

* در بحران ملی همه به یاری می شتابند
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده گفت: از ساعات اولیه سیل امسال اکیپ های تخصصی شهرداری در مناطق سیل زده حضور یافتند و چون مجوز حضور را به دلیل تعطیلات نداشتیم و این لایحه امروز داده شد تا بتوانیم مجوز شورا را در این خصوص داشته باشیم.
وی ادامه داد: در بحران های ملی همه دست بکار می شوند و ما براساس دستور هیات وزیران و وزیر کشور در منطقه دشت آزادگان حضور داریم و تاکنون کمک های فنی و مالی و مردمی را انجام دادیم.
به گفته حناچی، هر 2 کمک مالی و لجستیکی به مناطق سیل زده خواهیم داشت البته سقف این رقم را شورا مشخص می کند.
وی افزود: ما پیشنهاد رقم ریالی ندادیم و امروز فقط اجازه ارسال کمک را از شورا اخذ کردیم.

* پرداخت طلب پیمانکاران در حال انجام است
شهردار تهران همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تجمع امروز مقابل ساختمان شورای شهر نیز گفت: این افراد معتقدند این نوع تاکسی ها ماشین های عمومی است و نباید هزینه طرح ترافیک بپردازند که البته این موضوع مصوبه قبلی شورا بوده است و باید بررسی شود.
وی تاکید کرد که دیگر شاهد تجمع پیمانکاران نیستیم.
حناچی خاطرنشان کرد: این بدین معنی نیست که بدهی نداشته باشیم اما بخش قابل توجهی از بدهی ها پرداخت شده و امیدواریم بقیه بدهی ها پرداخت شود.

تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.