حسین عباسی روز چهارشنبه در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: مشکل کمبود آب در تابستان، و مضیقه‌هایی که مردم با آن مواجه شدند، ناشی از برخی از کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها در گذشته است ولی باعث شد تا با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان آب منطقه‌ای، سهمیه آب شهرستان افزایش یافته و مجوز حفر ۴ حلقه چاه جدید در پیشوا صادر شود.
وی گفت: در حال حاضر ۲ حلقه چاه جدید در بلوار خلیج فارس پیشوا حفر و تجهیز شده و به زودی وارد مدار می‌شود و ۲ چاه دیگر نیز در مرحله مکان‌یابی است که تملک زمین مورد نیاز این چاه‌ها به همراهی شورا نیاز دارد.
فرماندار پیشوا با اشاره به لزوم تأمین آب پایدار از محل سد ماملو اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، آبانماه امسال، کلنگ احداث خط انتقال آب سد ماملو به پیشوا به طول ۹ کیلومتر به زمین زده می‌شود که قطعاً با تکمیل این پروژه، مشکل کمبود آب شهرستان به طور کامل برطرف می‌شود.
عباسی با اشاره به اینکه شهرستان ۸۰ هزار نفر پیشوا از داشتن بیمارستان محروم است اظهار داشت: مردم شهرستان پیشوا از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محرومند و برای استفاده از خدمات درمانی مجبورند که به شهرستان‌های اطراف عزیمت کنند که این تردد به مشکلات مردم افزوده است.
وی از پیگیری احداث فاز نخست ورزشگاه به عنوان دیگر مطالبه شهرستان پیشوا یاد کرد و افزود: احداث فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفره پیشوا، مدتی نیمه تمام رها شده بود که با حضور وزیر ورزش و جوانان در پیشوا، احداث این ورزشگاه آغاز شده و فاز نخست آن تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
عباسی انتخاب شهردار جدید را اولویت شورای شهر یاد کرد و افزود: در حال حاضر مجموعه شهری با یک وقفه و کندی در امور خود مواجه شده که قطعاً با انتخاب شهردار مجرب و کارآزموده، این مشکل برطرف می‌شود.
فرماندار پیشوا گفت: استاندار تهران نیز بر انتخاب هر چه سریعتر شهردار پیشوا تأکید دارند تا به واسطه این مهم، مجموعه مدیریت شهری از روزمرگی بیرون آمده و بخشی از پروژه های شهری معطل، تعیین تکلیف می‌شود.
وی با بیان اینکه شرایط احراز صلاحیت شهردار در قوانین و مقررات مشخص شده، تصریح کرد: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر باید یک فرد توانمند، مجرب و دارای سابقه در زمینه مدیریت شهری را به عنوان شهردار انتخاب کنند تا هم بتواند انتظارات اعضای شورا و هم انتظارت مجموعه شهرستان و مردم را برآورده کند.
پیشوا در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شهردار سابق پیشوا به دلیل عدم سکونت در محل خدمت خود، توسط اعضای شورای شهر برکنار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.