حجت الاسلام سید حسین حسینی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پردیس که در مسجد الغدیر برگزار شد با اشاره به افتخار آفرینی‌های سپاه اظهار داشت: سرنگونی پهبادآمریکایی، خنثی شدن ترور حاج قاسم سلیمانی و دستگیری عبدالمالک‌ریگی در آسمان برخی فعالیت‌های ارزشمند سپاه در محافظت از ایران اسلامی است.

وی افزود: در فتنه سال های اخیر کانال آمد نیوز به مدیریت زم یکی از پرکارترین کانال‌ها در ایجاد اغتشاش و بی نظمی در داخل کشور بود، کسانی که به حلقه های جاسوسی و ضدایرانی خدمت میکنند به بیراهه رفته اند.

امام جمعه موقت شهر پردیس گفت: دشمنان از این افراد برای پیش برد اهداف خود استفاده می‌کنند و آنها را تا زمانی که برای آنها فایده داشته باشند در کنار خود نگه میدارند.

حسینی تبار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان، ورزش همگانی را نهادینه کند تا همه شهروندان با کمترین هزینه ورزش کنند ضمن اینکه در این شهرستان ورزش باشگاهی با تعداد جمعیت انطباق ندارد.

وی با بیان اینکه صحبت‌های حجت الاسلام روحانی در جمع دانشجویان بازتاب خوبی نداشت، عنوان کرد: چرا رئیس جمهوری به طور صریح و شفاف اعلام نمیکند که چه مسائلی را باید به همه پرسی بگذاریم؟

حسینی تبار گفت: مشخصات جامعه مدنی را به طور شفاف برای ما به تصویر بکشید، منظور از آزادی در جامعه مدنی چیست؟

وی افزود: اگر الگوی جامعه مدنی، مدینه الرسول است امروز ما باید جامعه ای پاک و طاهر مطابق با الگوی اسلامی داشته باشیم.

امام جمعه موقت شهر پردیس گفت: برخی از نخاله ها با وجود قوه قضائیه و نظارتهای موجود به نظام خیانت کردند ، آیا هدف از برگزاری همه پرسی نظرسنجی در مورد مذاکره با امریکا است؟

حسینی تبار ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین تجلی قدرت ۲۰ میلیون مسلمان از کشورها و نژادهای مختلف دنیا در جوار حرم مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی است.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.