حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار داشت: حمله نفتکش ایرانی بی جواب نخواهد ماند و قطعا جوابی قاطع، کوبنده و غافلگیرانه خواهد داشت چرا که امنیت و ناامنی خلیج فارس برای همه خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع)، این مرکز دانشگاهی را یکی از برکات الهی دانستند و خاطرنشان کرد: ایشان سپاه را در داخل و خارج از کشور دارای عزت خواندند و فرمودند راز و رمز پیشرفت و جلب نظرات الهی تقویت تقوا، جهاد، شناخت و بصیرت نسبت به ترفندهای دشمن است.

وی همچنین با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با نخست وزیر پاکستان نیز افزود: مقام معظم رهبری بیان کردند که عربستان هیچ اراده ای برای مذاکره ندارد چون تحت اشراف آمریکا است و راه مذاکره ایران و عربستان از یمن می گذرد؛ ایران برای مذاکره طرح چهار ماده ای دارد و با تهدید نمی شود به جایی رسید.

 فتاح دماوندی در ادامه به دستگیری سرشبکه سایت و کانال آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه اشاره کرد و گفت: شاهکار اطلاعاتی جوانان انقلابی سپاه در دستگیری "نیما زم" غرورآفرین و تحسین برانگیز بود؛ قدرت اطلاعاتی و عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه در دل دشمنان ترس و در دل دوستان امید آفریده است.

وی در ادامه با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش، تصریح کرد: امام علی(ع) هدف از ورزش را خدمت به خداوند می‌داند و این به معنای آن است که برای خدا ورزش کنیم؛ در اسلام به ورزشهایی همچون شنا، اسب دوانی، تیراندازی و کشتی سفارش شده است.

فتاح دماوندی با تاکید براینکه ورزشکاران باید به تقویت و تربیت روح و جسم خود توجه کنند و جامعه ورزش باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد، گفت: ورزشکاران دماوندی استعدادهای خوبی برای قهرمانی کشوری و جهانی دارند؛ ورزش عامل موثر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مخصوصا اعتیاد است.

امام جمعه دماوند در ادامه با تاکید بر اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی و حضور میلیونها نفر با گامهای استوار و دلهای عاشق به سوی کربلا، افزود: این راهپیمایی تجلی همدلی حسینی برای ظهور مهدوی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.