به گزارش ایرنا، حامد مظاهریان عصر دوشنبه در همایش فصلی مدیران شهرداری تهران در برج میلاد افزود: چرخه مدیریتی در شهرداری مدام در حال ارزیابی است و مدیران از بالا رده‌های پایین‌تر را ارزیابی می‌کنند و رده‌های پایین نیز مدیران بالاتر را ارزیابی می‌کنند؛ فرآیند مشخصی برای ارزیابی عملکرد از قبل تدوین شده که به روش جدیدی این کار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در فرآیند ارزیابی عملکرد، ارزیابی سیستمی و غیر فردی جایگزین روش‌های قدیمی و سنتی‌تر شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه بررسی شایستگی‌های مدیران هم فرآیندی شده است، گفت: برای شناسایی سطح سازمانی افراد، میزان شایستگی مدیران هم فرآیندی شده و صلاحیت‌های فردی افراد به صورت دقیق رصد می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این بعد از ٤٠ سال که از زمان تصویب و اجرای آیین‌نامه استخدامی شهرداری تهران می گذرد و بنابراین فرآیند بازنگری این آیین‌نامه آغاز و جلسات آن در حال انجام است.

مظاهریان تصریح کرد: امیدواریم که این بازنگری در یک فرآیند زمانی مشخص به نتیجه برسد و شرایط اداری و استخدامی بهتری برای کارکنان شهرداری تهران رقم بخورد.

وی همچنین ریل‌گذاری دو سال پیش روی شهرداری تهران را امری مهم دانست و گفت: بودجه سال آینده باید طی ماه‌های آینده نهایی شود و با توجه به شناختی از میزان درآمدها و هزینه‌های شهری وجود دارد و نیز لحاظ رویکردهای کلی در برنامه سوم توسعه شهر تهران، می‌توانیم برای مسیر دو سال آینده شهرداری، ریل‌گذاری مناسبی را انجام دهیم.

به گفته مظاهریان، توجه به محلات و بهبود عملکردها مهمترین اولویت‌های مدیران شهری در مسیر پیش رو خواهد بود.

همایش فصلی مدیران با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و مدیران ارشد و میانی شهرداری تهران در هر فصل در برج میلاد برگزار می‌شود.

تهرام/۹۳۴۳//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.