به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ؛ رضا رحمانی به منظور گرامی داشت هفته نیروی انتظامی از کلانتری ۱۰۷ فلسطین تهران بازدید و با سردار کیوان ظهیری «رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ» و کارکنان مجموعه نیروی انتظامی در این کلانتری دیدار کرد.

وی در جریان این بازدید در خصوص وضعیتی که در موضوع خودرو به وجود آمده بود، توضیح داد و گفت: خودروسازان بیش از یک میلیون خودرو را پیش فروش کرده بودند، اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانستند این خودروها را در موعد مقرر تحویل بدهند، ولی ما از روز اول بنا را بر این نهادیم که با مردم روراست باشیم و واقعیتها را برای مردم بگوییم و مردم نیز پذیرفتند و این قضیه مدیریت شد.
رحمانی با اعلام اینکه در خصوص خودرو به قول‌هایی که به مردم داده بودیم جامه عمل پوشاندیم، تصریح کرد: با یک برنامه ریزی خوب، تولید را افزایش دادیم و خودروسازان را مکلف کردیم که به تعهدات خود بر مبنای همان قیمت اولیه مورد تعهد در قراردادها عمل کنند.

علاوه بر کاهش یافتن قیمت ها مواظب هستیم افزایش پیدا نکند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دیگر برنامه ها و تدابیر برای حمایت از مردم، بیان کرد: از سازمان حمایت خواستیم تا قراردادها را مورد نظارت قرار دهد، قیمت‌ها را کنترل کردیم و روزانه قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی و موردنیاز مردم را در بازار مورد رصد قرار می دهیم و مواظب هستیم که حقوق مصرف کننده رعایت شود و قیمت ها افزایش نیابد.
وی در ادامه افزود: حتی در برخی موارد قیمت برخی کالاهای کشاورزی آنقدر پایین آمد که ممکن بود به تولیدکننده و کشاورز ضربه وارد شود، پس در این خصوص با وزارت جهاد کشاورزی برای خرید تضمینی این محصولات به توافق رسیدیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین راه اندازی و تکمیل سامانه های الکترونیکی را گام مهم دیگری برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و مردم دانست.
رحمانی با اعلام اینکه روند تولید و شاخص قیمت ها در کشور رو به بهبود است، بیان کرد: در شهریور ماه امسال ۱۲ درصد قیمت هزینه های تولید کننده کاهش داشت که این شاخص مهم بر روی قیمت مصرف کننده در ماه‌های آتی خود را به خوبی نشان می‌دهد و این را مرهون امنیت موجود در کشور عزیزمان هستیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع امنیت در حوزه فعالیت تخصصی وزارتخانه، بیان کرد: سرمایه گذاری در این حوزه جایی می رود که امنیت و بازدهی داشته باشد و موضوع امنیت در این حوزه خیلی مهم است.
رحمانی با یادآوری شرایط سخت تحریمی که دشمن برای کشور به وجود آورد، گفت: در یکسال گذشته شرایط خاصی داشتیم، دشمن مترصد آن بود که با اعمال تحریم ها کارخانجات ما تعطیل شوند اما نگذاشتیم این اتفاق بیفتند و از این جنگ اقتصادی پیروزمندانه بیرون آمدیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: مهمترین خدمتی که دولت و نظام می تواند انجام دهد، حفظ امنیت است و پرسنل نیروی انتظامی در این عرصه خدوم و زحمت کش هستند.
وی ادامه داد: البته این امنیت کنونی کشورمان به راحتی به دست نیامده و برای رسیدن به آن فداکاری های بسیاری شده است.

می دانیم کجا مقتدرانه و کجا مهربانانه برخورد کنیم
همچنین سردار «کیوان ظهیری» رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در سخنان کوتاهی در این دیدار گفت: پرسنل نیروی انتظامی شبانه روز برای حفظ و ایجاد امنیت تلاش می کنند.
وی با اعلام اینکه خدمتگزاری به آحاد مردم افتخار بزرگی برای ماست، گفت: خود را از مردم و جزیی از مردم می دانیم و در پیشبرد اهدافمان رویکرد اقتدار و مهربانی داریم و با علم پلیسی و قدرت استانداردسازی رفتاری می دانیم کجا برخورد مقتدرانه و در کجا برخورد مهربانانه داشته باشیم.

تهرام/۷۲۴۴//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.