به گزارش ایرنا، فرماندار ورامین در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت اجرا و به بهره برداری رسیده است.
حسین کاغذلو افزود: با اجرای این طرح، ۱۴ تخت بخش جراحی و ۲۷ تخت داخلی به ظرفیت بیمارستان افزوده شده و امکانات هتلینگ به روز به بیماران و همراهان آنان ارائه میشود.
وی افزود: بیمارستان مفتح، تنها بیمارستان دولتی شهرستان ورامین است که از ۱۰۵ تخت بیمارستانی و دو دستگاه آمبولانس فعال برخوردار است.
وی اظهار داشت: تا پیش از سال ۹۷، ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان شهید مفتح ۲ هزار نفر در ماه بوده که امروز این تعداد، به ۸ هزار نفر افزایش یافته است.
کاغذلو افزود : تا پیش از سال ۹۷، ماهانه ۶۰۰ بیمار برای سونوگرافی و سی تی اسکن به تهران اعزم می شدند که با تجهیز بیمارستان به امکانات مورد نیاز، تمامی سی تی اسکن و سونوگرافی با برخورداری از هشت پزشک فوق تخصص، در بیمارستان شهید مفتح انجام می شود.
وی تصریح کرد: با راه اندازی مرکز ماموگرافی، نیاز شهرستان به این حوزه از درمان نیز برطرف شده و این خدمت نیز به صورت دولتی به بیماران ارائه می شود.
فرماندار ورامین گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت بیماران، سیستم نوبت دهی بیمارستان شهید مفتح راه اندازی شده و افراد می توانند با شماره ۳۶۸۳ تماس حاصل کرده و برای هر یک از پزشکان نوبت دریافت کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.