به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: مفاسد اخلاقی، استفاده از مواد مخدر، بی عفتی و هنجار شکنی زیبنده شهر شهیدان ۱۵ خرداد نیست و مردم از مسئولان اجرایی، دستگاه قضایی و پلیس می‌خواهند که با قاطعیت با این پدیده های شوم برخورد کنند.
وی تصریح کرد: دشمن با ترویج مظاهر فساد تلاش دارد تا با حرکت خزیده و آرام، به جنگ اعتقادات مردم و مبانی انقلابی ملت ایران آمده و در اصل مقاومت مردم را هدف آماج حمله های خود قرار دهند، سکوت افراد از مردم تا مسئولان در برابر این هجمه پذیرفتنی نیست.
محمودی اظهار داشت: اگر دستگاه قضایی مقتدرانه در کنار پلیس قرار گرفته و مجرمین و مفسدین را به سرعت به سزای عملشان برساند، دیگر کسی جرأت هنجار شکنی را به خود نمی‌دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اگر قصد داریم تا بر هجمه فرهنگی و ضد انقلابی دشمن فائق آییم، چاره ای جز وحدت رویه و حضور با صلابت در جامعه و عمل به وظیفه نداریم، از نیروی انتظامی نیز درخواست می‌شود تا بدون هیچ عذری با مظاهر فساد برخورد کند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به انزوای روز افزون آمریکا در جامعه جهانی گفت: آمریکا تلاش داشت تا با موج ایران هراسی، تحریم، تهدید و فشارهای سیاسی، ایران را در جهان منزوی کند ولی امروز همگان شاهد انزوای آمریکا در جامعه جهانی و اقتدار روزافزون ایران اسلامی هستند.
امام جمعه موقت ورامین گفت: آمریکا از یک سو در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان با بن بست شدید مواجه شده و در باتلاقی که خود آن را ایجاد کرده، گرفتار شده و از سوی دیگر با حقارت شاهد سرنگونی پهباد پیشرفته اش توسط نیروهای جانبرکف ایران اسلامی روبرو شده  است مواجه شده، مقاومت ملت ایران در سه سال گذشته، تمامی برنامه های آمریکا را در به زانو در آوردن مردم ایران با شکست مواجه کرده است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به تحولات اخیر در عراق در آستانه اربعین حسینی گفت: دشمن در پی فتنه انگیزی در مراسم اربعین است و تحرکات چند روز اخیر در عراق نیز ناشی از این فتنه انگیزی است.
وی گفت : دشمن که شاهد برهم خوردن معادلات قدرت به نفع جبهه مقاومت است تلاش دارد تا با تحریک منافقین، درگیری هایی را در طول مسیر پیاده روی اربعین با زوار ایرانی راه اندازی کنند تا ضمن خدشه وارد کردن به جبهه مقاومت، راهپیمایی اربعین را تحت تاثیر قرار دهند.


مردم مراقب جنگ روانی دشمنان باشند
امام جمعه شهر خیرآباد ورامین نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت : یکی از ابزار آمریکا برای مرعوب ساختن جمهوری اسلامی، روی آوردن به جنگ روانی و تبلیغاتی است که خنثی کردن این توطئه، به مراقبت و هوشیاری مردم نیاز دارد.
حجت الاسلام جعفر طزری گفت: آمریکا که در تهدید و تحریم کردن ایران به بن بست رسیده، نام جدیدی برای تحریم های گذشته خود انتخاب کرده تا مقاومت ملت را در هم شکند که قطعا با هوشیاری مردم، این حربه نیز محکوم به شکست خواهد بود.
وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه اعلام کردند که کاهش تعهدات برجامی تا رسیدن به نقطه مطلوب باید ادامه یابد.
طزری گفت: یکی از اقدامات نظام در برابر بدعهدی کشورهای اروپایی، کاهش تعهدات برجامی است که تاکنون سه مرحله آن اجرا شده چرا که اروپایی‌ها تاکنون فقط اسماً در برجام بودند و عملاًهمچون آمریکا از برجام خارج شده اند.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.