به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: کشف حجاب توسط رضاشاه یک اقدام ضد اسلامی و ضد انسانی بود و او با این کار قصد داشت فرهنگ استبداد و استعمار را در کشور ساری و جاری کند و حکومت سکولار و لائیک را بنیان بگذارد.
وی گفت: ادامه این اقدام با همین اهداف همچنان از جانب دشمنان ادامه دارد و قصد دارند بی بند و باری را جایگزین توحید و یکتاپرستی کنند.
خطیب جمعه ساری از حجاب به عنوان نماد حیا، عفت، نجابت و رکن اساسی اسلام یاد کرد و افزود: تربیت دینی فرزندانمان را با حفظ حجاب تضمین می کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دشمنان برای رخنه در اعتقادات و باورهای فرزندانمان توطئه های گوناگونی دارند و قصد دارند از این طریف بویژه با بی حجابی مقدمات براندازی نظام الهی را برنامه ریزی کنند.
او اضافه کرد: خوشبختانه بیداری و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره مانع موفقیت دشمنان شده است.
یوسف پور گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در زمانی که استبداد و استعمار با قدرت بسیار در داخل و خارج کشور وجود داشت، اتفاقی است که موجب حیرت و شگفتی جهانیان شد.
او ادامه داد : مبارزه مردم خداجو و مومن از سال های پیش از انقلاب در کشور وجود داشت اما شهادت حجت الاسلام سید مصطفی خمینی، قیام خونین فیضیه قم و تسری آن به سایر شهرها در سرعت پیروزی این واقعه بزرگ نقش بزرگی داشت.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که مردم در هرحالت دلبسته به روحانیت هستند، گفت: توهین شاه در یکی از جراید به ساحت امام راحل و نامیدن قیام مردم با عننوان ارتجاع سیاه و سرخ، صبر شهروندان را لبریز کرده و با اعتراضات گسترده بساط ظلم و ستم را برای همیشه از کشور برچیدند.
یوسف پور یاد آور شد: صبغه الهی و مذهبی انقلاب سال 1357مردم ایران را متمایز از سایر انقلاب های جهان کرد و مردم با نثار خون خود همواره پاسدار و نگهبان این رویداد دینی بوده اند.
وی افزود: به رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی این ویژگی همانند روزهای نخست انقلاب وجود دارد و با جان و دل حامی و فرمانبردار ولایت فقیه هستند.
او ادامه داد: یاوه گویان در آینده نزدیک با شرکت گسترده مردم در جشن پیروزی انقلاب پاسخ خویش را خواهند گرفت و در می یابند که تحریم و تهدید در اراده مردم ولایی خللی ایجاد نمی کند.
خطیب جمعه ساری خدمتگزاری بر مردم و صیانت از نظام ولایت فقیه را بزرگترین وظیفه مسئولان دانست و افزود: فرد فرد کارگزاران نظام بدانند که مدیون فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهروندان هستند.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.