به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان در مراسم تقدیر از فعالان حوزه گردشگری که هتل پارسیان اوین برگزار شد اظهارداشت: ظرفیت خالی مراکز اقامتی تهران در ایام نوروز این امکان را فراهم می کند تا دفاتر خدمات مسافرتی با قیمت رقابتی بسیار پایین بسته های سفر به تهران را عرضه کنند.

جانفشان با بیان اینکه افق سال ۱۴۰۰ در تهران رسیدن به یک میلیون گردشگری نوروز است افزود: با تشکیل اتاق فکر گردشگری در آینده بسیار نزدیک کار هدفگذاری و برنامه ریزی برای نوروز سال ۹۹ را انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به ظرفیت جشنواره های فجر در گردشگری رویداد ها در استان تهران گفت: اگر در حوزه های مختلف  گردشگری فعال باشیم می توانیم در کنار صادرات فرهنگی درآمد اقتصادی سرشاری را نیز سهم استان کنیم.
جانفشان باتوجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی در تهران فعال هستند، گفت: باید از این ظرفیت به منظور توسعه گردشگری استان نیز بهره برد.
مدیر کل میراث استان تهران افزود: حضور مدیران صنعت گردشگری در این مراسم پیام روشنی برای همکاری و همدلی در توسعه گردشگری استان است و این نوید را می دهیم با یک تلاش و مشارکت دوجانبه اقدامات خوبی را برای گردشگری رقم بزنیم.
در این مراسم از برگزیدگان گردشگری استان تهران با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.