به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قرچک اظهار داشت: تنها منطقی که امروز در جهان خریدار داشته و پرچمداری آن را ایران اسلامی بر دوش دارد، هیهات مِن الذّله است، منطقی که ظلم نمیکند و ظلم را نمیپذیرد.
وی افزود: امروز ندای صلح و دوستی ایران اسلامی در حقیقت مبارزه با تروریسم جهانی با محوریت آمریکا و اسرائیل است که اگر در داخل کسی از این ندا و منطق خارج شد، نه حسینی و نه انقلابی و در اصل دچار انحراف است.
وی تصریح کرد: منطق حسینی می طلبد که از ولی فقیه اطاعت و پشت سر او حرکت کنیم.
اسماعیلی افزود: اگر امروز نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از محبوبیت کامل نزد مردم برخوردارند به دلیل اطاعت محض از ولایت است، سپاه فقط یک ولی امر دارد که از طرف خدا، رسول و امام ولایت دارد.
وی گفت: این که سیدحسن نصرالله از رهبر معظم انقلاب به عنوان حسین زمانه یاد می کنند، به دلیل درک صحیح که از جایگاه ولایت است که توانسته کشتی انقلاب را از طوفان های سهمگین نجات دهد.
امام جمعه قرچک اظهار داشت: امروز نیروهای مقاومت انصار الله یمن نیز با قرار گرفتن در صفوف ولایت مداران، زمینه سقوط و افول آل سعود و بیان ناکارآمدی سیاستهای آمریکا و اروپا در منطقه را فراهم کرده اند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: پیشرفت ها و اقتدار امروز ایران اسلامی و مبارزان منطقه ای، ریشه در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد، اگر درسهای این دوران به درستی مرور شود، تمامی توطئه های دشمنان خنثی میشود.
اسماعیلی افزود: دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، آرمان خواهی، تدبیر و حکمت است ، این دوران ثابت کرد که با استفاده از توان و ظرفیت تمامی اقشار جامعه و به ویژه جوانان میتوان بر تمامی مشکلات غلبه کرد.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.