حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ افزود: سیاست فشار اقتصادی و زورگویی در مقابل ملت ایران مثل سالهای متمادی گذشته جوابگو نیست و همه مسوولان جمهوری اسلامی نیز بر این عقیده استوار هستند.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای مذاکره مجدد با ایران و اعتقاد مسوولان ایران اسلامی بر بی‌اعتمادی این کشور مستکبر اظهار داشت: آینده انقلاب ما روشن است و ایران اسلامی طبق نظر رهبر معظم انقلاب با این کشور مذاکره نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مصداق واقعی انقلابی بودن وارد شدن با جسارت در میدان جنگ نرم و مقابله با دشمن است، افزود: حادثه عاشورا نماد این ورود همراه با فداکاری بود که ما نیز باید پیرو این مسیر متعالی باشیم.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امام جمعه شاهین‌دژ نیز در این مراسم گفت: وظیفه اصلی علما اصلاح و تربیت دینی جامعه است و باید با عبرت از تاریخ برای جلوگیری از تکرار جریان عاشورا در مبحث تربیت فرهنگی و دینی بیشتر تلاش کنیم.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام «حیدر کوثری» به عنوان مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌دژ معرفی و از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام عسگر امامی تجلیل شد.

شاهین‌دژ از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.