امام جمعه سلماس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: امروزه بیشترین تمرکز جنگ فرهنگی دشمن بر تغییر شیوه زندگی و علایق مردم و خصوصا جوانان ما است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس باتاکید براینکه امروزه بیشترین تمرکز جنگ فرهنگی دشمن بر تغییر شیوه زندگی و علایق مردم و خصوصا جوانان ما است تصریح کرد: باید در این زمینه دستگاههای فرهنگی با سرمشق گیری از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اقدامات موثرتری انجام دهند.
وی گفت: بحث روزه داری در قشر جوان جامعه امروز با چالش مواجه است و خانواده ها باید در زمینه تقویت پایه های فکری دینی فرزندانشان و عمل به دستورات اسلام از جمله اقامه نماز و روزه داری بیش از پیش تلاش کنند.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: روزه خواری عملی حرام است که اثار سو زیادی بر فرد و اجتماع دارد و باید همه در این ماه مبارک به فرامین الهی عمل کنیم.
وی افزود: اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان از پسندیده ترین اعمال نزد خداوند است که ثواب دنیوی و اخروی بسیاری دارد.
خطیب جمعه سلماس اظهار کرد: مردم روزه دار و مومن صله رحم و برقراری صلح و اشتی در میان خودشان را فراموش نکنند.
حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: خرمشهر پس از 35 روز پایداری نیروهای انقلابی و مردمی در 4 ابان 59 به اشغال دشمن بعثی درامد اما در 3خرداد 63 به اغوش گرم میهن اسلامی بازگشت و خبر آزادی خرمشهر با سرعت در تمام شهرهای ایران طنین انداز شد.
امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر از دوجهت حائز اهمیت است؛ چرا که بعد از این پیروزی جنگ وارد مرحله تازه ای شد و ایران عملیات های موفقیت آمیز بیشتری به انجام رساند.
 وی افزود: از طرفی دیگر آزادسازی خرمشهر باعث شد آمریکا و قدرتهای جهانی از موضع تهاجمی خود علیه این کشور دست بردارند و عقب نشینی کنند.
وی با اشاره به آغاز لیالی قدر گفت: شبهای قدر از جمله لیالی پرفضیلت در ماه رمضان است که تاثیر بسیاری در سرنوشت انسان دارد و امیدواریم مردم از فرصت شبهای پرفضیلت قدر برای نیایش و توبه و ترک گناهان استفاده کنند و سعی کنند رهرو عدالت علی (ع) در طول زندگی خود باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.