به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه پیشوا گفت: امروز همگان شاهدند که نخست وزیر انگلیس و فرانسه برای مذاکره ایران با آمریکا، به رئیس جمهور ما التماس میکنند که این، چیزی جز عزت و اقتدار ایران اسلامی نیست.
وی افزود: آمریکا به خوبی از قدرت ایران و عواقب جنگ با ما آگاهی دارد و تلاش میکند تا با میانجیگری اروپائیان، باب گفتگو با ایران را باز کند.
وی تصریح کرد: به گفته یکی از نمایندگان کویت، ایران اگر عطسه کند، نصف نفت کشورهای عربی از بین رفته و بار دیگر به دوران بادیه نشینی بازمیگردند.
باقری با اشاره به حمله پهبادهای یمن به تأسیسات نفت عربستان گفت: عربستان که در مواجهه با پهبادهای یمنی، جز شکست چیز دیگری را به دست نیاورده، تلاش دارد تا با کمک آمریکا، ایران را مقصر اصلی این حملات اعلام نماید که قطعا در این حربه نیز شکست میخورد.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در روز گذشته و حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان پیشوا گفت : تفاوت میان ولایت فقیه و رژیم سلطنتی طاغوت در این است که فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی بدون تشکیلات و تشریفات و محافظ به شهرستانی کوچک سفر کرده و در یادواره شهدا شرکت میکند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به توطئه حذف نام شهید از برخی از خیابان ها گفت: این کار در راستای اجرا طرح سند ۲۰۳۰ انجام شده است، نام شهید حذف شدنی نیست و باید با عاملان آن برخورد شود.
امام جمعه پیشوا با تأکید بر لزوم رسیدگی به خانواده معظم شهدا گفت: در کنار برگزاری یادواره شهدا که زنده کننده نام آنان است، دولت باید به خانواده شهدا که حق عظیمی بر گردن نظام دارند رسیدگی ومشکلات آنان را رفع کنند.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.