سید مهدی هدایت در حاشیه افتتاح این مدارس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فاز ۸ پردیس برای نخستین بار زنگ مدرسه ابتدایی توسط مسئولین نواخته شد.

وی افزود: در مجموعه ۱۸۰۰ واحدی هسا در فاز ۳ شهر پردیس مشکل کمبود فضای آموزشی داشتیم و با ساخت مدرسه مشکل کمبود کلاس برطرف شده است همچنین در حال حاضر فاز ۱۱ مشکل کمبود فضای آموزشی ندارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر پردیس بالاترین نرخ رشد جمعیت را در بین شهرهای استان تهران دارد، تامین فضاهای مورد نیاز آموزشی در پردیس ، با ساخت و یا نوسازی مدارس درفازهای قدیم(۱،۲،۳،۴) و جدید(۸،۹،۱۱،۵) تداوم خواهد داشت.

هدایت گفت: این شرکت ۲۵ مدرسه در دست ساخت دارد و در حال حاضر در حوزه تامین فضای آموزشی مشکلی نداریم و به موازات سکونت مردم و اعلام نیاز آموزش و پرورش مدارس تکمیل به این نهاد تحویل داده می شوند.

وی افزود: امسال در فاز ۸ مسکن مهر پردیس شش مدرسه ساختیم که ۴ باب مدرسه  به آموزش و پرورش تحویل داده شد و دو مدرسه به عنوان اجتماع محور در اختیار فعالان بخش‌های اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: مدارس اجتماع محور در حال حاضر به عنوان فضای آموزشی آزاد در نظرگرفته شدند و هر زمان جمعیت دانش آموزی به حد نصاب برسد

در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند و فعالین اجتماعی در این مدارس به سراهای محله در فاز ۸ منتقل خواهند شد.

هدایت با شاره به تامین فضای ورزشی در فازهای جدید مسکن مهر پردیس ، خاطر نشان کرد :  احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی را در فازهای (۸،۵،۱۱،۹ )مسکن مهر پردیس را در دست اقدام و اجرا داریم که تا پایان سال در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

۲۰ هزار واحد مسکن مهرآذر ماه افتتاح خواهد شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ده هزار واحد مسکن مهر در فازهای ۸،۱۱،۵،۹ در مراحل تکمیل نصبیات هستند، واحدهای آماده در حال واگذاری به متقاضیان است و ۳ هزار و سیصد واحد از پروژه اقدام ملی و ۲۰ هزار واحد جدید نیز در آذرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.  

پیمانکاران بدعهد فسخ قرارداد شدند

هدایت تصریح کرد: اقاله و فسخ ۲۶  پیمانکار بد عهد را در دستور کار داریم  ۱۰ مورد اجرایی شده و مابقی در حال اقاله ( واگذاری) هستند با هر سازنده ای که بد عهدی کند و با وجود حمایت‌های صورت گرفته کار را به شکلی که مد نظر ما و مردم هست پیش نبرد برخورد می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از مساعدت‌های علیرضا آغاجری دادستان‌شهرستان پردیس خاطر نشان کرد:  بدون مساعدت دادستان، شرکت عمران به تنهایی نمی توانست با پیمانکاران بد عهد برخورد قانونی و جدی داشته باشد.

تمام قراردادهای ۵ برگی تحویل داده شده است

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تمامی قراردادهای ۵ برگی به مالکان تحویل داده شده است، خاطر نشان کرد: روزانه درکارگزاری مسکن مهر ۳۰۰ قرارداد ۵ برگی به مالکان تحویل داده می‌شود.

هدایت با اشاره به سایر فعالیت‌های کارگزاری مسکن مهر پردیس گفت: این کارگزاری روزانه پاسخگوی یک هزار نفر مراجعه کننده در بخش های انتخاب واحد، تحویل قراردادها، خرید اعیان و عرصه است و کارکنان، بیش از این ظرفیت پاسخگویی ندارند.

فروش عرصه با هدف حمایت از مالکان مسکن مهر عملیاتی شده است

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فروش عرصه در جهت حمایت از گروه‌های هدف مسکن مهر در پردیس عملیاتی شده و استقبال خوبی از سوی مالکان داشتیم، با توجه به اینکه هزینه کرد درآمد عرصه راهکار مناسبی برای برگرداندن منابع مالی برای تامین بخشی از هزینه پروژه های مسکن مهر پردیس است.

هدایت با اشاره به افزایش سه برابری قیمت واحدهای مسکن مهر طی شش ماه گذشته، خاطر نشان کرد: با تاکید وزیر و معاون راه و شهرسازی افزایش قیمت بازار را برای پروژه ها اعمال نکردیم تا با درصد بالای تخفیف و از محل فروش عرصه به پروژه ها تزریق بودجه داشته باشیم و در حال حاضر تمام پروژه‌ها فعالند و قیمت ها به روز رسانی شده است.

وی در ادامه تاکید کرد:  تا دو ماه آینده تخفیف فروش عرصه اعمال خواهد شد با توجه به اینکه تخفیف امسال در لایحه بودجه دیده شده و شاید دوباره تکرار نشود.

حمل و نقل عمومی در فازهای ۱۱ و ۸ فعال می شود

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به راه اندازی حمل و نقل عمومی در فازهای ۱۱ و ۸ اظهار داشت: خط تاکسیرانی  در فاز ۸ راه اندازی شده و محل ایستگاه اتوبوس در این فاز جانمایی شده است و با توجه به مذاکرات انجام شده با یک خط اتوبوسرانی به زودی در فاز۸  نیز مانند خط ۱۱ فعال خواهد شد.

مشکل اراضی معارض دار حل شده است

هدایت با بیان اینکه مشکل ۷هزار واحد معارض دار حل شده است، اظهار داشت: ساخت پروژه‌هایی که به دلیل معارض داشتن متوقف شده بودند و پروژه‌هایی که  به تازگی کلنگ  زنی شدند امسال تا مرحله اسکلت پیشرفت خواهد داشت و تا سال آینده به پایان می رسد.

ترهین قرار داد عرضه ضمانت پرداخت اقساط بانک مسکن خواهد شد

هدایت با اشاره به مشکل کسانی که برای پرداخت اقساط وام مسکن خود ضامن ندارند، خاطر نشان کرد: با تمهیدات انجام شده و به منظور تسهیل شرایط متقاضیان از سوی بانک عامل، متقاضیانی که از ما عرصه خریداری کردند با ترهین قرارداد عرصه خود نزد بانک، دیگر نیازی به معرفی ضامن کارمند نخواهند داشت.

عملیات اجرایی مترو پردیس آخر آبان آغاز می‌شود

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: آخر آبان کلنگ آغاز عملیات اجرایی مترو پردیس بر زمین زده خواهد شد، پارک امام رضا( ع) واقع در فاز ۴ پردیس آخرین ایستگاه مترو تعیین شده است وایستگاه‌های حمل و نقل درون شهری برای بومهن و پردیس تامین خواهد شد.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.