حامدحمزه خانی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته پر افتخار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور گرامیداشت این هفته مقدس برای برگزاری پنجاه برنامه شاخص در سطح شهرستان با محوریت سپاه و با همراهی پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، مساجد ومدارس برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه های شاخص  این هفته خاطر نشان کرد: فضاسازی شهری با نصب بنرهای مرتبط با دفاع مقدس توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود و از بانوان شهرستان که در جبهه ها پرستار و یا بهیار بودند و خانمهایی که پشت جبهه با جمع‎آوری و بسته بندی اقلام، خدمات رسانی داشتند، طی برگزاری همایشی تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به برگزاری برنامه‌های متفاوت خاطرنشان کرد: کاروان میز خدمت در نقاط مختلف شهرستان مستقر می‌شوند و خدمات پزشکی مانند تست قند، فشار و...  به رایگان به شهروندان ارائه می‌شود.

حمزه‌خانی با اشاره به برنامه‌های حمایتی سپاه از محرومین شهرستان، اظهار داشت گفت: شهروندانی که به بیماری‌های صعب العلاج مبتلا هستند و از خدمات درمانی دولتی محرومند در این هفته شناسایی شده و به طور ویژه تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی افزود: تکریم، بزرگداشت و دیدار از خانواده معززشهدا، جانبازان و ایثارگران توسط مسولین، راه اندازی دو کاروان نمادین دفاع مقدس در گروه های پانزده نفری و اعزام آنها به مدارس، مساجد و بوستان‌های پر تردد شهرستان و برگزاری مسابقات تیراندازی برای مسولین، بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است.

حمزه خانی با اشاره به اعزام رایگان شهروندان به باغ‌موزه دفاع مقدس با ظرفیت نامحدود که با همکاری شهرداریهای پردیس و بومهن برگزار می‌شود،خاطر نشان کرد: شهروندان علاقه‌مند به بازدید از این باغ موزه درحوزه های بسیج شهرستان ثبت نام کنند و در تاریخ تعیین شده توسط سپاه اعزام بشوند.

وی افزود: عطرافشانی وگلاب‌شویی مزار مطهر شهدا توسط مسئولین، به صدا درآوردن زنگ دفاع مقدس در چند مدرسه و دیدار با خانواده معزز شهدا برای یکی از روزهای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس عنوان کرد: برگزاری مراسم ویژه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرهای بومهن و پردیس، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در بوستان‌ها، مساجد برای آشنایی نسل جدید با ایثارگری‌های رزمندگان، بخش دیگری از برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس است.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.