به گزارش ایرنا، سید نورالدین امیری روز پنجشنبه در آیین تجلیل از کارگران سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر افزود: یکی از حوزه‌هایی که در 24 ساعت روزانه اقدام به ارائه خدمات به مردم می‌کنند پاکبانان شهرداری هستند که باید همواره نسبت به حل مشکلات آنها اهتمام ویژه داشت.
وی بیان کرد: ایجاد یک فضای صمیمی در بین مدیریت و کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری با همدیگر و پاکبانان و سایر نیروهای این حوزه سبب شده تا شهر بوشهر به عنوان یکی از شهرهای تمیز ایران، مورد توجه مردم این شهر و گردشگران قرار گیرد.
امیری ادامه داد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، توجه به معاینات سلامتی دوره‌ای برای پاکبانان در کنار حضور مستمر و ارتباط چهره به چهره با پاکبانان و خانواده‌های آنها نقش اساسی در انجام وظایف سخت تنظیف شهری تاثیرگذار بوده است.
شهردار بندر بوشهر اظهار داشت: هر چند کاستی‌هایی در حوزه خدمات رسانی در ارائه به شهروندان وجود دارد اما سعی می‌شود که با اولویت سنجی، این مشکلات حل و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.
همچنین با اشاره به نقش شورایاران در کاهش مشکلات محلات شهر بوشهر اظهار داشت: یکی از گام‌های خوبی که شهرداری در راستای کاهش مشکلات محلات این شهر برداشته استفاده از نظرات شورایاران و مشارکت آنها برای احصای و حل آن بوده است.
در این مراسم از فعالان حوزه کارگری سازمان مدیریت پسماند و پاکبانان شهرداری بوشهر با اهداء جوائزی تجلیل شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.