به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی گفت: عوامل انتظامی شرق استان تهران با کسب اخبار و اطلاعات مردمی در خصوص حمل سوخت قاچاق به کارگاهی در شهرستان قرچک، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت به صورت نامحسوس اقدام به بررسی وضعیت کارگاه مورد نظر کردند که در این بررسی ها مشخص شد فردی با کامیون تغییر کاربری داده شده، اقدام به انتقال سوخت گازوئیل و دپوی آن در مخازن کارگاه می کند.
عزیزی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات و پس از اخذ مجوز قضایی، مأموران انتظامی شهرستان قرچک به محل این کارگاه اعزام و نسبت به دستگیری صاحب آن اقدام کردند.
وی اظهار داشت: در بازجویی های صورت گرفته از متهم مشخص شد که وی، سوخت های قاچاق را پس از یک سری اقدامات فنی، به روغن خودروی فاقد استاندارد تبدیل و به بازار مصرف عرضه می کرده است.
وی گفت: در بازرسی از این کارگاه، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل و ۲۰ هزار لیتر روغن خودروی قاچاق و غیر مجاز کشف شد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: عوامل انتظامی پس از پلمب این کارگاه، متهم را با پرونده به مراجع قضایی ارجاع دادند.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.