به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: ملت ایران با تمام توان از این اقدام دولت حمایت می کند و با قدرت به استقامت خود برای مقابله با توطئه دشمن ادامه می دهد و حتی یک گام از مواضع انقلابی خود عقب نشینی نمی کند.
وی تأکید کرد: مردم ایران تحریم و فشار اقتصادی را تحمل می کند ولی هرگز با آمریکا و مزدوران بدعهدش مذاکره و سازش نمی کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر بی اعتمادی نسبت به آمریکا و غرب تأکید کرده اند و ملت ایران نیز هرگز وعده های خلاف واقع برای فریب افکارعمومی را فراموش نمی کند.
وی تصریح کرد: امروز غرب و به ویژه رئیس جمهور فرانسه به این واقعیت اعتراف دارند که شرایط جهانی در حال دگرگون شدن است و ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب کشورهای ابرقدرت جهان را پشت سر گذاشته است.
محمودی گفت: دشمنان نظام تلاش دارند تا نقش انقلاب اسلامی و ایران را در تحولات جهانی کمرنگ جلوه دهند ولی این ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که اوضاع آنان را دگرگوه خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا در ترویج امر به معروف و نهی از منکر گفت: بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر، بزرگترین خیانت به فرهنگ جامعه اسلامی است، بالا رفتن آمار طلاق، اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و بی حجابی و بدحجابی به دلیل بی توجهی به این دو فریضه الهی است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.